piątek, 30 sierpnia 2013

Wakacje, wakacje i (prawie) po wakacjach

dodaję kilka zdjęć z wakacji, bo baardzo dawno nic nie było ;) nasze wakacje oprócz wyjazdu do Annówki spędziłyśmy na wsi, na wodowaniu i kręceniu filmików, które może zdążę jeszcze jakoś skleić przed początkiem roku szkolnego :) najprawdopodobniej będą one w filmiku zbiorowym - o Amber, Lychee i Nesce :)





widoczki!




oprócz tego mam aż jednego newsa! we wrześniu zaczynamy z Neską kurs tropienia u Bavaria Team'u :) jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie, bo sznaucerkowi nie raz zdarza się przyczepić nos do ziemi i coś wywąchiwać :)  będę starała się dodawać notkę po każdych zajęciach, zobaczymy jak mi to wyjdzie :)

ahhh - no i najważniejsze! zapraszam do polubienia fanpejdża Neski na facebooku'u - KLIK
tam znajduję się o wiele więcej zdjęć :)


Wiki & Neska

14 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia na kursie. Zdjęcia bardzo ładne :D

    http://majamojpiesiprzyjaciel.blogspot.com/

    pozdrawiam Yuki & Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj żeby filmik zbiorowy zrobić to jeszcze dużo filmików byśmy musiały nakręcić ;p
    Zdjęcia bardzo fajne ! ;)

    dream-amber-lychee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, powodzenia w tropieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wszystko co dobre tak szybko się kończy.
    Powodzenia w wąchaniu życzymy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Neska będzie tropić.. ;) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no będzie będzie xd czego my jeszcze nie próbowałyśmy? xdd

      Usuń
  6. Neska jest śliczna:)
    Daj jakieś nowe zdjęcia Maxa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plnuję napisać notkę o Maxie, ale zobaczymy jak się życie potoczy :))

      Usuń
  7. Powodzenia z teamie!
    Fado gdy wchodzimy w las to ciągle ma nos przy ziemi ;))
    Ale nigdy nie myślelismy by iść na tropienie.
    Szczerze powiedziawszy mnie się to nie podoba, wolę inne sporty z Fadowym uprawiać np. frisbee i agility, bikejoring, rally-O i inne ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust, mi z kolei nie podoba się teraz atmosfera agilitowa ;PP

      Usuń
  8. Piękny psiaczek!Mój pies chyba nigdy dobrowolnie nie wszedł by do wody.
    Pozdrowienia! Z-n-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo powiedziałabym jeszcze dwa lata temu ;P nadzieja matką głupich ;))

      Usuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)