sobota, 23 marca 2013

zdjęcia + filmik

obiecałam dodać zdjęcia z sesji :))




wszystkie można zobaczyć pod tym linkiem: KLIK



a oprócz tego zrobiłam jeszcze szybki filmik z dzisiejszego treningu rally, który był udany. niestety pomieszczenie nie jakieś wielkie więc za dużo nie robiliśmy, nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny, żeby można było ćwiczyć na świeżym powietrzu i w końcu się rozwijać, bo teraz możemy ćwiczyć tylko pojedyncze ćwiczenia. w naszym "robieniu rally" jedyne, co mi się nie podoba  to strasznie dalekie chodzenie przy nodze, zdecydowanie będziemy musiały nad tym popracować, bo psuje nam to inne rzeczy ze skrętami, i różnymi "obrotami"

inne opinie mile widziane, ja nie zawsze wszystko widzę :))




Wiki & Neska


14 komentarzy:

  1. Jaka ona jest malutka :). Szczególnie na tym pierwszym zdjęciu, ale to pewnie wyszło tak przez perspektywę.

    Elementy obi/rally robię czysto dla zabawy, więc nic nie poradzę. Fajnie sobie tuptacie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jestem mega wysoka, więc w porównaniu do mnie jest malutka, chociaż ona ogólnie wielka nie jest...

      dzięki :))

      Usuń
  2. Super zdjęcia wam Ania strzeliła :)
    Powodzenia w dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny duet stanowice.
    generalnie chyba też zacznę z moim sznupem rally- fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :D Wasze mi się najbardziej podobają, bo są najbardziej.. pomysłowo zrobione ;)
    Bardzo fajnie Wam to idzie, może faktycznie trochę daleko Neska chodzi od nogi, ale wiadomo - Trening czyni mistrza :D
    Powodzenia w dalszych treningach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia! To pierwsze najlepsze :) Jak nauczyłaś Neskę wskakiwania na ramię? Bo moja to umiała, ale potem przestała i teraz oczekuje, że ją złapię a ona nie będzie musiała balansować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to jakoś samo wyszło, miała wejść na plecy i przeszła na ramię, jakoś specjalnie jej tego nie uczyłam, ale może powinnaś poćwiczyć ze swoją stanie na małych powierzchniach, skoro ma z tym problem? wchodzenie do miski itp albo na samo balansowanie to może pomóc piłka rehabilitacyjna, my czasami sobie na niej ćwiczymy jak Neska ma problem z utrzymaniem się na stopach

      Usuń
  6. Zauważyłam ,że masz bardzo fajną bluzkę na filmiku :) też bardzo lubię Troye'a. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz ,ze to jakis troye ?

      Usuń
  7. dwie minuty po sobie komentarze, podejrzane xd tak, to Troye Sivan na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)