poniedziałek, 4 marca 2013

śniegu, spadaj!

za kilka dni urodziny Neskowej, chciałam skleić jakiś urodzinowo-wiosenny filmik z nią i Maxem jak wszyscy ale nie mam aparatu i podwórko zajęła ta koszmarna maź zwana śniegiem ...

dzisiaj wyszłam rozgarnąć go tak, żeby szybciej się roztopiłł i przy okazji wyjęłam piłeczki oraz boczną część hopki, która jakoś zmieściła się na zielonej przestrzeni.

sznaucerek pięknie ogarnia, trochę mu się aport zapomniał ale nie jest źle, ładnie się wysyłał i w ogóle cud miód, czekam na większą część placu, żeby móc robić sekwencje z całymi hopeczkami :)

wzięłam też Maxowego, poćwiczyłam przywołanie podczas zabawy z Neską a kiedy ową wywaliłam do domu to nawet grzecznie aportował piłkę, za tydzień może wyjmę frisbiacza, nie liczę na cud, ale nadzieja umiera ostatnia :))


a teraz wróćmy do weekendu :)

byłyśmy sobie z Neską na spacerze w lesie, na dodatek się zgubiłyśmy ale niecałe 6km przeszłyśmy :))

http://www.endomondo.com/workouts/163353509/8682817

chodzimy sobie z okazji powstania akcji "TupTam", jest to grupa na facebook'u, w której każdy dzieli się informacją o tym, ile przeszedł, przyznaję, że daje to ogrooomną motywację do chodzenia :))

a tak oto piesek poradził sobie z bałwanem:




następną notkę napiszę najprawdopodobniej około 11 marca, w urodziny Neskowej, o ile do tej pory uda mi się coś skleić :))

Wiki & Neska 




6 komentarzy:

  1. Hej . : )
    Super zdjęcie . : D
    Pozdrowienia . Zapraszam do mnie : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahhaha, super zdjęcie xD
    A u nas wiosna :D Nawet śladu po śniegu nie widać ;D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tylko pozazdrościć z brakiem śniegu :))

      Usuń
  3. Dopiero po 5 spojrzeniu ogarnęłam, że Neska jest tam do góry. Hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas również śnieg :|
    Czekam na urodzinowy filmik Neski :)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)