sobota, 6 października 2012

Hej :) właśnie wróciłyśmy ze spaceru grupowego :)  najbardziej trzymałyśmy się Marty od Forzy, z którą gadało się znakomicie  !

Poza tym aporcik Neskowej piękny, odwoływanie wręcz nieziemskie z bananem na twarzy i nie przejmowanie się innymi psami. Innymi słowy, cud, miód i orzeszki, pffu, pffu, żeby nie zapeszyć xD

jest szansa na kurs agility z Martą, ale jeszcze muszę przeprowadzić poważną rozmowę z rodzicami więc nie wiem jak to będzie...

zdjęć aktualnych nie mam... jest takie oto cudo, nie wiem czy już je tutaj wstawiałam :)


Pozdrawiam, Wiki & Neska :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie nie wiem, ale tak, grafika :)

      Usuń
  2. Rysunek piękny! <3 Trzymam kciuki za kurs agi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek =) Fajny blog! Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyście mogli być na tym kursie, mi zawsze się takie coś marzyło. *.*
    alee fantastyczny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)