czwartek, 6 września 2012

Zawody + Obóz ♥

no więc ostatnie dni wakacji minęło nam pod znakiem zawodów, a potem obozu ;)

na zawody pojechałyśmy tylko w sobotę, wyszłyśmy z tylko jednym DIS'em w J0 II, 5pkt karnymi w J0 I oraz 15pkt karnymi w A0 :)

w niedzielę nas nie było, bo okazało się, że musimy wcześniej wyjechać na obóz... ale i tak byłam bardzo zadowolona z naszego wyniku :) podobno ktoś ma nasze zdjęcia, ja znalazłam tylko jedno, jak dostanę resztę to dodam następny post, razem z filmikami.

pobrane z internetu, nie wiem do kogo należy...

no i następne 5 dni obóz...

było naprawdę świetnie !  nauczyłam się tam wiele rzeczy i zobaczyłam, że mój pies jest w stanie pracować wtedy, kiedy tego chcę nawet 5 dni pod rząd :)
dostałyśmy też bardzo dużo wskazówek od Pauli Gumińskiej odnośnie frisbee, aportu no i powoli coś ogarniamy, może niedługo coś nagram :)

no i oto... filmik z wakacji ! :D




Pozdrawiamy, Wiki & Neska

3 komentarze:

  1. Super filmik, gratulacje!
    Czekamy na więcej i więcej zdjęć :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas,
    Agata z cavisiami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje aktwyne zawsze najlepsze :D Widać, że fajnie się bawiłyście ;) widzę, że trochę problem z tunelem..? ; /
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)