sobota, 8 września 2012

Hej jeszcze raz :)

odpowiadam na komentarze, dość dużo osób się o to pyta.

No więc owszem, miałyśmy mały problem z tunelami zakręconymi, najgorsze jest to, że nigdy nie wiem kiedy akurat nie będzie chciała wejść ; (( ale robimy sobie tunel podwórkowo w różnych kombinacjach i na razie nie ma z nim problemu :)

a tak w ogóle to dzisiaj wchodzę na bloga a tu...

70 OBSERWATORÓW !  oraz  prawie 9 000 WYŚWIETLEŃ !!! 

naprawdę nie mogę w to uwierzyć, bo komentują tylko 3 osoby, ale bardzo Wam za to dziękuję ! i sama się przyznaję, że czytam wszystkie Wasze blogi, ale TEŻ rzadko komentuję, więc jak to jest ;P ale i tak bardzo byłoby mi miło gdybyście coś napisali ; ))

chciałam dodać frisbee'owy filmik, ale na razie robimy tylko rollery, więc nie ma tak naprawdę co oglądać :P

za to macie jeszcze jedno obozowe zdjęcie autorstwa Karoliny Prus ! :D




Pozdrawiamy i dziękujemy - Wiki & Neska ; **

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie!
    Sznaucery są bardzo fotogeniczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcie :)
    Czekamy na filmik (mam nadzieję, że niedługo się pojawi :D)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem 9.0024 wyświetleniem ;D
    Ja czasem wpadam i zacznę się udzielać w komentarzach (choć pewnie częściej na forum)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcie! :D
    Pozdrawiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie!!!Też miałam sznaucerka :)
    W ogóle świetny blog, będę wpadać częściej, oraz komentować :]
    Zajrzyj do mnie... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)