piątek, 1 czerwca 2012

Występ.

Hej, minął już tydzień od występu, może wypadałoby coś napisać ? ;]

Wyszło super, mimo 3 ucieczek i mojego zapomnienia o sztuczkach i robienia ich na końcu wyszło nam wszystko, co miało być, oby dwie złapane piłki.

Bardzo przeszkadzał nam teren, było mało miejsca i słabe podłoże, ale jak na debiut w nie wielkim towarzystwie było to, co chciałam. Prawie się nie stresowałam, a myślałam, że nie będę mogła spać dzień wcześniej xD

jakieś tam zdjęcia:

Taka tam słit focia na fejsbuczka :D

 

 

 

 


no i filmik:



jutro miałyśmy iść na torek ale chyba nic z tego nie wyjdzie przez pogodę ;(


PS. Zmieniony wygląd i treść zakładek ( strony Maxa i Neski ), mam nadzieję, że się podoba ;]

6 komentarzy:

  1. Świetny występ! Gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy udanego występu ;-)Jakim aparatem robisz zdjęcia? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia robiła koleżanka lustrzanką... ja focę FujiFilm FinePix S2950 ;)

      Usuń
  3. Gratuluję świetnego występu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd mi się podoba! :D Świetnie pokaz wam wyszedł. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)