czwartek, 3 maja 2012



Wpadam z super wiadomością, że dzisiaj mieliśmy nasz pierwszy trening agility  :loveu:

Było naprawdę super, ćwiczyliśmy strefówki, slalom i rękaw, wyglądało to tak:



Z Neski jestem niesamowicie zadowolona, chętnie biegała nakręcona i na zabawki i na piłkę. Po jednym przejściu z moją pomocą po palisadzie potem wchodziła już zawsze. Co do slalomu, to myślałam, że jest on w gorszym stanie, oczywiście na razie na 3+, ale myślałam, że nie będzie go w ogóle :diabloti:  Rękaw po jednym przytrzymaniu przez Rysię potem też był już chętnie przechodzony. Kładka super, następnym razem poproszę, żeby właścicielka zrobiła ją wyżej. Huśtawka też fajna, extra czekanie na zejście deski na ziemię, raz tylko wyskoczyła w powietrze :D

 

 




Następny trening nie wiem kiedy, bo za tydzień moja siostra ma Komunię i nie wiadomo jak się z czasem wyrobię...

W końcu wzięłam się też na długi, majówkowy filmik :)





Nie wiem o czym jeszcze napisać, jak pytania to w komentarzach, prosiłabym o komentowanie i nie reklamowanie się ;)

Całusy dla was wszytskich ;*

15 komentarzy:

  1. No no,super :D
    Tylko czy nie za szybko wzięłaś się za naukę nowych przeszkód? ;)
    Szkoda, że my musimy mieć teraz dłuższą przerwę...Trzymamy kciuki za następny trening! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tylko palisada była nowa...

      Usuń
    2. A no chyba, że, bo jakoś nie kojarze, żebyście wcześniej ćwiczyły huśtawkę...ale ja mam pamięć krótkotrwałą...;d

      Usuń
  2. gratuluję;) zdjęcia fajne;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zaczełyście trenować agility :)
    Pilnuj troche bardziej Neski na strefach, bo na filmiku czasem je przeskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, na początku biegała wolniej i wtedy zaliczała ale potem już na szybkość i musiałam jej pilnować.
      Jednak 2on2off'a nie chciałabym robić...

      Usuń
  4. To super ze zaczeliscie ćwiczyć ...Życzymy wiecej sukcesów.
    Zajżyj do mnie :
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy udanego treningu! ;) Zdjęcia i filmik fajne :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że ćwiczycie! Życzymy sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny trening! Widać, że Neska jest pojętnym psiakiem i agility sprawia jej dużą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super .. ja już się nie umiem doczekać jak z moimi człowiekami zacznę to trenować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to super , zazdroszczę wam ,że mieliście możliwość mieć "prawdziwy" trening agility :)
    My na razie jesteśmy na etapie szukania klubu po bliskości...


    Zapraszam do Nas w końcu u nas nowy post i wiele pięknych zdjęć .
    Przepraszam za brak komentowania postów poprzednich , lecz brakowało mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na filmiku widać, że Neska wykonuje módl się i machaj łapką w ten sam sposób co Gabi:D
    Mamy widocznie podobne metody nauczania psiaków:) Też niedługo będę miała palisadę.
    Pozdrawiamy!;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny trening - Neska jest bardzo zdolna

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)