czwartek, 17 maja 2012

Skupienie ;]

Hej, w sumie to nie wiem co napisać. 


w niedzielę, 13 maja byłyśmy z Neską na festynie 'Pies w Wielkim Mieście'. Głównie siedziałyśmy na torku popisując się świetnym bieganiem kładki, slalomu i palisady ale wzięłyśmy też udział w konkursie. według mnie był trochę nie fair, bo najpierw psy miały skoczyć przez nogę, a potem właściciele mieli oprzeć swoje nogi na krześle. No i tu pojawił się problem, bo inne szanse miał pies mały a inne duży. Neska zamiast skoczyć przez nogę wskoczyła na krzesło, ale i tak jestem z niej zadowolona, bo nie odchodziła ode mnie i super się skupiała <3 jutro mam nadzieję wyjść na pola na spacer przywołaniowy, bo mamy z tym problem.


w tą niedzielę jedziemy do Pucka pokazać się z samochodem mojego taty (stary VW) i będziemy ćwiczyć skupienie.


a dzisiaj dowiedziałam się, że 27 maja chyba będziemy miały sztuczkowy debiut  pokazowy :D 


robimy występ na festynie w szkole językowej do której chodzę. dzisiaj pierwsza próba. mam kilka notatek, co na początku, co na końcu ale chyba nie uda mi się skombinować czegoś w rytm muzyki, a wybrałam LMFAO - Sorry For Party Rocking. ale jestem w stanie w każdym momencie zmienić zdanie. co polecacie ?


PS. Dzięki z 16 komentarzy w poprzednim poście :D Następnym razem robimy 17, ok ? 

nie mam żadnych zdjęć ;/


5 komentarzy:

  1. Na pierwszy raz nie skupiała bym się tak bardzo na rytmicznej muzyce, bo Neska na pewno będzie trochę rozproszona i może nie zdążyć wykonać wszystkiego idealnie z muzyką, więc proponuje coś lekkiego, "jednolitego" :)) np: Somebody use to know, czy coś w tym stylu, ja np swój pierwszy pokaz miałam do tego - black machine - samba. Fajnie to razem wyszło.
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczcie przywoływanie na tym spacerku :) Nam kiepsko to idzie ;/ Co do piosenki, to ona jest strasznie głośna i może rozpraszać Nes, zgadzam się z Gabi-Kaja, wybierz coś lekkiego :-) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za występ! My także przygotowujemy się do pokazu na szkolnym ,,Mam Talent" :) Mam nadzieję, że będzie jakiś filmik z Waszego debiutu ;)
    Pozdrawiamy! C:

    OdpowiedzUsuń
  4. super, powodzenia pozdrawiamy.!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również przywoływanie idzie bardzo kiepsko, ale za was trzymam kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)