niedziela, 22 kwietnia 2012

Zadowolenie

Hej, muszę Wam powiedzieć, że jestem dzisiaj zadowolona z obu piesów :p

Dzisiaj pomimo tego, że rano była z dziadkami na wsi Ness wyszła ze mną na agilitowanie i robiłyśmy wysyłanie i technikę skoku. Trzy hopki i pies wysyłający się na zabawkę, chociaż ja byłam ze 3m przed :loveu: Potem ósemeczki na małej hopce, chwilę bez i wysyłanie bez hopki. To był chyba najlepszy trening w naszym życiu ! :multi::multi::multi:

Potem wzięłam Maxa na sprawdzenie dysków. Postanowione - sprzedajemy je.
Ale co do piłeczek to lepiej, łapał nad nogą, aportował i wszystko pięknie :)

Generalnie postanowiłam, że będę z nim ćwiczyć raz na tydzień / dwa, bo inaczej ma mnie w tyłku.

Zdjęć nie ma :diabloti:

8 komentarzy:

  1. Super :)
    Liczymy na jakiś filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak Pani od Neski i Maxa zrobiła te fajne napisy w nagłówku?;D
    A dlaczemu nie ma zdjęć?
    A czemu masz takiego fajnego bloga?
    A dlavzego nie chcesz juz dysków?
    Tak, wiem, jestem upierdliwa;pp.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na picnik.com
      Nie ma zdjęć, bo nie ma kto robić ;D
      Bo... tak xD
      Bo Maxowi się nie podobają a dla Neski za duże, kiedy sprzedam te to kupuję mniejsze dla Ness.

      No... jesteś :]

      Ja również pozdrawiam !

      Usuń
  3. No to GRATULACJE! nie dziwie się, że odnosicie takie sukcesy :P
    I także narzekam na brak zdjęć! jestem zła xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że dobrze wam idzie. Też muszę w końcu zacząć wysyłanie z Brookiem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy udanego treningu! ;-) Co do Maksa to, czemu chcesz sprzedać dyski?- lepiej żeby poleżały, może kiedyś się przydadzą :) Czekamy na pościk z zdjęciami :-) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życze sukcesów.Oby tak dalej :)
    Zapraszam do mnie!(dawno u mnie nie byłaś):(
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Dodałam cie takżę do 'blogi które obserwuję'.Jeżeli równiez masz taka możliwość to prosze o rewanż.

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)