niedziela, 4 marca 2012

Pierwsze Agilitowanie ! ;]

Tak... więc dzisiaj pierwszy raz w tym roku agilitowałyśmy !

Przyszła Nati z Pusią :loveu:
Trochę mi się zapomniało prowadzenie ale Neska fajnie biegała. Starałam się ułożyć coś prostego i w dużych odległościach, bo mam taki nawyk, że stawiam jak najwięcej przeszkód nie patrząc na odległości... :roll:

Torek mi się podobał, chociaż bez żadnej zmiany, nie miałam więc problemu z prowadzeniem, ale starałam się biec w jakiejś odległości od Neski a nie przy niej samej... :razz:

Potem trochę ćwiczyliśmy z Maxem... skakał przez nogę ! Potem trochę siadania, leżenia no i zaczynamy obrót ( na razie w jedną stronę ) i zabawa... i tu szok ! :cool3: Max bawił się ze mną piłką i szarpakował przy Nesce i Pusi. Generalnie Pusia była dla Maxa punktem rozpraszającym, ale nawet przy niej ćwiczył. Jego do agility nie wprowadzam, zostawiam dla niego dyski :diabloti:

Aha, nie mówiłam o tym, że po kilku razach wskakiwania na rączki kiedy klękałam dzisiaj już stanęłam i Neska wskakiwała na stojąco ! Z resztą dowód na filmiku :eviltong:



; *

10 komentarzy:

  1. Z większą chęcią będę czytała relacje o Maxa poczynaniach frizbowych, więc czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Cheryl ,
    chcemy dużo fotek Maxa+frisbee :D
    Pozdrawiam.
    P.S: fajny filmik (i inne też oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Ładnie Wam to wychodzi, oby tak dalej ;)
    Ja z moją będę agilitowała na tzw."Ścieżce zdrowia" ale to jak będzie większa troszkę :)
    Pusia też się spisała.


    Hau hau!
    Pozdrawiamy
    Yuki & Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik wspaniały i oby agility szło wam jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agility, frisbee normalnie szalejecie :P Super filmik.;d Neska i Pusia super sobie radzą w agi, Max i frisbee też fajne połączenie :] Aporcik widzę, że ćwiczycie, najlepsze jak Max ucieka z piłką a Neska go goni :P A Pusia to jakiej rasy? :] Oglądając filmik zauważyłam, że z yorkiem ma coś wspólnego :]Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... no tak. szalejemy :D

      Pusia jest mieszńcem yorka z shih tsu :)

      Usuń
    2. hahaa ;d Śliczna sunia :]

      Usuń
  6. Dzięki ;)
    Na obozie GRAFowym się pojawię jako gość. Myślę, że uda mi się wpaść na I, II, III i IV turnus ;)
    Asia & Laki & Fido

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja polecam do szarpania i latania te dyski z Dog Activity :D
    a tor bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)