piątek, 23 marca 2012

Akcja - Sterylizacja

Hej, witam Was po dość długiej przerwie, w końcu wzięłam się za napisanie czegoś, co dość trudno mi opisać...


No więc w środę wieczorem wykryto u Neski ropomacicze. Dwa USG, na pustym, półpełnym a w wczoraj rano na pełnym pęcherzu.


Niestety w naszej klinice nie było chirurga, bo wyjechał do Austrii, ale na szczęście w innej okazało się, że mają w czwartki bloki operacyjne i wolne okienko. Po 15 minutach już tam byliśmy...


Zostawiłam ją tam o 11 w międzyczasie wyszłam z Maxem, ale o tym później... 


O 13 dostałam telefon, że Neska ma się dobrze, przebudziła się i sterylizacja pobiegła pomyślnie :)


O 14 byłyśmy ją odebrać. Była w stanie do nas dojść, ale potem wzięłam ją w ręczniku na ręce. 


Pije dużo wody, dzisiaj mogła coś zjeść i to wykorzystała ;]


Dwa razy była się załatwić, normalnie biega (w miarę możliwości) i nawet raz zerwała się z łóżka, kiedy usłyszała, że mój wujek przyszedł :D


Okazało się, że ropomacicze dopiero się zalęgało i jeszcze nic w macicy na szczęście nie było...




No i mam cieczki z głowy :D
Wspominałam już, że jedziemy na Graf-owy obóz turnus 1 ? To mówię :)




Całusy dla wszystkich :***

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że wszystko w porządku:D
    Zazdroszczę obozu, wszyscy piszą, że jadą, a ja?
    Ahh... może w przyszłym roku namówię rodziców?
    Mam nadzieję.
    Cieczki nie bedą wam już przeszkadzać.
    Pozdrawiam i zapraszam do:
    gabi-moja-wariatka.blogspot.com
    Mamy nowego posta, czekamy na komentarz:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze to ujęłaś: ,,No i mam cieczki z głowy'' hehee ;d Zazdrościmy obozu! ;]pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, Twój drugi komentarz został usunięty.
      Proszę, żebyś nie reklamowała swojego bloga tutaj, bo wolałabym czytać rady / oceny niż reklamy.

      Usuń
    2. Rozumiem i przepraszam. Wiesz na przyszłość radziłabym napisać regulamin i wtedy wszystko by było jasne, niestety nie miałam pojęcia, że na Twoim blogu nie wolno się reklamować. Bo wiesz na prawie wszystkich blogach można się reklamować, chyba, że jest wyraźnie napisane, że nie. Pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. To fajnie :) , też jadę na obóz z psem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wszystko poszło dobrze :) My też już mamy sterylkę za sobą..
    Fajnie że jedziecie na obóz i już dzisiaj życzę Wam udanego i świetnie spędzonego czasu na tym obozie ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zabiegł się udał.
    Zazdroszczę, że jedziesz na obóz z psem ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i nie będziecie mieć problemu z cieczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że wszystko się udało. ;)

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)