niedziela, 11 marca 2012

4 lata !

Hej, wpadamy urodzinowo Neskowo :D
Otóż moja kochana staruszka skończyła dzisiaj 4 latka <3

Możnaby się rozpisać. Ale jakoś nie wiem od czego zacząć..

Cztery lata temu trafiła do mnie mała kuleczka ;) Najpierw to ja pojawiłam się u niej w domu, zachwycając się nią, a ona wlepiała we mnie swoje słodkie oczka. Miała być psem, a nie suczką. Miała też mieć rodowód. To się nie udało. Miała być najukochańszą sunią na świecie - jest <3

U nas za dużo się nie dzieje, staramy się być na każdym dogomaniackim spacerze, ogarniamy Maxa, musimy znowu zacząć aportowanie...

Aha, pies na urodziny dostał dwa dni pod rząd spacery z 10 psami, mnóstwo miłości oraz smakołyków ;]

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i sto lat!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i sto lat!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Staruszka ?! To jak ona jest stara to moja zaprzyjaźniona Sfora już się w ziemi przewraca P:
    sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze dla Neski! :] Życzymy kolejnych mile spędzonych latek :)Pozdrawiamy. P.S mamy nowego posta! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu 100 lat?
    1000000 lat!!!

    Kochana nesiu,
    Ty piękny piesiu!
    Życzę Ci dzisiaj:
    pięknej piłeczki,
    nowego misia,
    żółtej kuleczki i
    przysmaków 100!
    Niech Cię omija całe świata zło!
    Niech Ci się dobrze wiedzie,
    Pamiętaj o drzemkach po obiedzie!
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NESKO!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat!
    Ahh... te 4 lata i tyle zmian!I w Pańci i w Psince :)
    Życzę Wam wspaniałych wspólnych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego NAJ !

    Zapraszam do nas , nowy post .

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja Was z dogo kojarzę :)
    Spóźnione życzenia dla pięknej Neski!

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)