niedziela, 26 lutego 2012

Sprawozdanie z weekendu :D


Sobota

Byłam z Neską na dogomaniackim spacerze z Karoliną od Rasty, Agatą od Choco i Fazy'm - goldenem.
Zadowolona z psa jestem Ładnie się od wszystkiego odwoływała, z psami może i się nie bawiła, ale aportowała ładnie, zostawała itp. Kiedy zostałyśmy same z Karoliną i Rastą i łaziłyśmy po lesie to sucze biegały ze sobą i tylko raz Raszpul chciał Neskę zdominować Byłyśmy na bulwarze na plaży a Neska cały czas ładnie biegała spuszczona
Potem krótki spacer z Maxem. Wzięłam go na baaardzo małej polance na linkę i sobie biegał i wąchał.


Niedziela

Byłyśmy na wieeeelkich polach w trójkę
Podczas dojścia psy ciągnęły, ale były do opanowania. Na polu Maxa przepięłam na linkę a Neska z Pusią latały luzem. Zaliczyliśmy obwąchanie z jednym PSEM no i było okej, ale Max oczywiście chciał go od razu zdominować.
Potem sobie biegały... biegały... biegały. Pogoda niezbyt ciekawa, wiatr no i w nocy spadł śnieg Dlatego spacer trwał ok. 2h.
Na końcu spuściłam Maxa z linki no i nawet przybiegał jak go wołałam... Zdjęcia mam kilka... ale same grupowe z ludziami Nagrałam filmik, żebyście mogli zobaczyć, jak Max zapierdziaaaala. Ale to poootem

Aha, wcześniej byłam z Maxem na podwrórku.
Frisbee nie był zainteresowany, więc odpuszczamy i zajmujemy się posłuszeństwem. Zostawanie na kilka kroków idzie fajnie (wspominałam, że Max klei się do mnie cały czas) no i skakanie przez hula-hop ( potrzebne do tego -www.youtube.com/watch?v=2aKGMAAE1sE ). Kiedyś próbowałam, ale nie wychodziło. Teraz idzie o wiele łatwiej

; *

7 komentarzy:

  1. Wy to macie urozmaicony weekend! :) Fajnie.....;d Oby tak dalej! pozdrawiamy. Zapraszamy do nas! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Suiper weekend, ja dzisiaj byłam na wystawie Championów w Lesznie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie mam nowego posta:))

    OdpowiedzUsuń
  3. heh.. ciekawy weekend ;)
    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend musiał być super. Szkoda, że zdjęć nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy weekend ;) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny blog :* będę tu wchodzić i komentować! wejdziesz na mojego? http://pies-obronca.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!.A weekend naprawde udany!:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    Ps:Dodaje sie do obserwatorów i licze na to samo !.
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)