wtorek, 31 stycznia 2012

Spacerowe pomysły ;)

HEJ :D
No więc dzisiaj poszłam z Ness na dłuższy spacer. Byłyśmy tylko na deptaku ale dość długo. Starałam się trochę wymęczyć psa. Udało się Skakałyśmy po ławkach i ... robiłyśmy slalom (dość szeroki), który wychodził super ! Tak super, że nawet zrobiłam filmik:


A, jeszcze wymyśliłam taki pomysł na podział spacerów. Co sądzicie o tym, żeby jeżeli idę na dłuższy spacer np. z Neską, to kiedy wrócę jeszcze małe przejście z Maxem. Albo na odwrót.
Dziś właśnie tak zrobiłam. Kiedy wróciłam ze spaceru z Neską, to wzięłam Maxa (zostawiając Neskę na podwórku) a kiedy wróciłam to zapięłam Neskę z powrotem i wyszłam z nimi razem. Nauczyłam się, że trzymać dwie smycze w jednej ręce się da, ale trudno je później rozdzielić. Kiedy wróciłam to kazałam oby dwóm iść spać i teraz mam spokój

Zdjęć niesety nie mam, tylko ten filmik.


;*

4 komentarze:

  1. Fajny podział ! Każdy psiak dostanie swoją działkę na rozładowanie energii ;** Zapraszam do mnie !
    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł:)
    jaki fajny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!:) Będzie sprawiedliwie! :] Każdy pies potrzebuje dłuższego spaceru :) Pozdrawiamy ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddzielne spacery to super pomysł :)) Psy nauczą się, że spacery z przewodnikiem sa super a nie te z drugim psem :)) Przynajmniej tak mi się wydaje :)) Jeśli masz na to czas to super :))
    Pozdrawiamy ciepło !

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)