niedziela, 29 stycznia 2012

Neskowe nic...

Chcieliście ciekawy post, to będzie nie o Nesce, a o Max-ie ;)
U Neskowej cieczka, więc postanowiłam porobić coś z tym drugim kundlem. A pomogą mi w tym najbliższe dwa tygodnie ferii ;D

Dzisiaj poszłam z nim do parku. Na wybiegu była moja nauczycielka (ta, która pozwoliła na pokaz sztuczek z Neską w klasie) ze swoim szczeniakiem ON-ka oraz labrador. Szczeniak - pies, labek - suczka.

Z pewną obawą, ale w końcu go puściłam i... BAWIŁY SIĘ !
Pani po chwili powiedziała, że musi iść, ale jutro o 12 znowu możemy się spotkać ! Czyli będzie dalej socjalizacja ;D

Kiedy zostaliśmy sami na wybiegu to pies wszystko obwąchał, zaznaczał teren a kiedy wyjęłam piłeczkę to nawet biegał ze dwa razy ;]

Tutaj muszę wspomnieć, że Max nie bawi się zabawkami (czasem tylko piłki tenisowe) oraz nie przepada za przysmakami.

Potem trochę ćwiczyliśmy przywołanie, ładnie przychodził, ale nie chciał nagrody ;( No i zostawanie - to tak sobie, bo pies zawsze kiedy coś do niego mówię, to chce być przy mnie.

Max ładnie chodzi na smyczy, napina się tylko na inne psy.


Plany na jutro:
* szczepienie Max-a
* kupienie żwaczy, albo czegoś ze zwierząt, co Max by zjadł

Ok. Ja idę porobić coś z nudzącą się Neską ;p

PS. Może ktoś z pomorskiego chętny na spacer ze mną i MAx-em w ramach socjalizacji ?


;*

6 komentarzy:

  1. Tak trochę... Nie do końca odpowiedzialnie spuszczać psa PRZED nauką przywołania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim - Witamy :)
      A co do tego przywołania, to on przychodzi, żaden pies nie jest w 100% odwoływalny...

      Poza tym nie spuszczam go na wolnej przestrzeni. To nie jest Neska ;p

      Usuń
    2. Przepraszam, nie powinnam była oceniać nie znając sytuacji, tylko to po prostu tak wyglądało (:
      Co do odwoływalności - fakt :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. fajnie masz że masz park ja mam pola i trzeba psa na smyczy jeśli młody i nieposłuszny ;/
    my mamy psie majteczki dla suni więc czasami pobiega oczywiście mając ciągle ją na oku
    wymiziaj Max-a i Neske ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :) Dodaj zdj. Maksia :] Fajnie, że odwoływanie wam wychodzi :) Wycałuj Neskę ode mnie ;* Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

pamiętajcie, że jeżeli o coś mnie się pytacie w komentarzach i ja Wam na nie odpowiadam, to nie dostaniecie żadnego powiadomienia :)) polecam sprawdzić 1/2 dni bo dodaniu komentarza czy pojawiła się odpowiedź :)